niedziela, 14 kwietnia 2013

Rozdział 21

Witam w części drugiej 

Oczami Eleny
Wiecie co? Mimo, że od X-Factora minęło sporo dni i lat ja wciąż nim żyję. Ostatnie co pamiętam to wielki przytulaniec. Przegrana nie była dla mnie ważna. Chciałam jedynie zatrzymać przyjaciółki. Co zbytnio mi nie wyszło. Zespół rozpadł się po roku, a ja wróciłam do Szkocji. Zajęłam się moim drugim hobby czyli tańcem. Zapisałam się do szkoły tańca. Aktualnie ćwiczymy do finału. Dopracowujemy ostatnie ruchy, a mi wciąż nie wychodzi jeden krok. Ten sam .. mimo, że ćwiczę cały czas mylę się w tym samym momencie ale wiem, że was nie obchodzi mój taniec.. chcecie wiedzieć co było przyczyną rozpadu prawda? No więc cofnijmy się w czasie. Rok 2011 jesteśmy na szczytach list przebojów i walczymy z One Direction o pierwsze miejsca. Mamy już zaplanowaną trasę koncertową, a płyta jest sprzedawana masowo. Aktualnie jedziemy na nasz pierwszy koncert. Gdy jesteśmy już na miejscu okazuje się, że Cassie zniknęła. Nikt nie wie gdzie ona jest.
- Cassie! - krzyczy Pop i zbiega ze sceny.
Jakiś ciemny cień biegnie w dół ulicy. Po włosach stwierdzam, że to nasza przyjaciółka.
Zaczynam biec razem z Pop jednak nie udaje nam się jej dogonić. Jesteśmy zmuszone odwołać koncert. Dwa miesiące później gdy w końcu podałyśmy się i przestałyśmy jej szukać nasz zespół rozpadł się bo bez Cas to nie to samo. No i wracamy do teraźniejszości. Stoję sobie na scenie i bam przede mną pojawia się typ podobny do Simona tylko z połową mniej włosów na głowie.
- Eleno Demorgan .. (czy bierzesz sobie tego brzydala stojącego po twojej prawej za męża?)
- Taa?
- Jedziesz ze mną na jubileuszowy odcinek X-Factor.
Czyli ten łysol to serio Simon? Ale mu w kość te zespoły dają.
No i bam teraz sobie stoję z Wandą i Bandą na scenie oraz z Dream Heart.
- A przed wami w piosence, którą zaśpiewały po raz pierwszy Dream Heart.
Ej chwila moment tak bez Cassie? Nie dam rady i jeszcze co? Co my śpiewałyśmy jako pierwsze? A no tak The Pierces - Secret. Więc życzcie nam połamania nóg i cholera przez Simona przegrałam ten cholerny konkurs.. No zabiję dziada normalnie. I wiecie co jeszcze? Ktoś mi przed występem zeżarł Taco .. stawiam na to, że to ta blond cizia z One Durexion czy jakoś tak.. No dobra koniec wywodów przedstawienie czas zacząć. Lets do it!
------------------------------------------------------------
Hej wam <3 tęskniłam i to bardzo bardzo. Udało mi się coś takiego wyskrobać i mam nadzieję, że wam się podoba :P Co do własnych piosenek dziewczyn moje kochane klowny co wy na to żeby Little mix wykorzystać? Innego zespołu nie znam ;< Jeśli macie pomysł to piszcie :D  Mądre zdanie na koniec.. Już nie motta bo mi się skończyły to : Rolnik, rolnik sam w dolinie i cola w kokainie :D No i Louisowe Love dla was..

6 komentarzy:

  1. Hahahah chyba nigdy więcej nie zabiorę cię na dni otwarte bo ci ten rolnik mózg sblazował ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah xD Bywaa i wybacz ale już nie ma ;< a chciałam im tą babkę zajumać no uh.. Jak będziesz miała okazję to weź im zabierz babkę :P

      Usuń
  2. Suuuuuper !!! ;p
    Rozwaliło mnie to twoje mądre zdanie ;p
    Już nie mogę się doczekać następnego ;p

    PS:. Zapraszam na moje blogi:
    http://pelnia-marzen.blogspot.com/
    http://errorlove1d.blogspot.com/
    Wielkie sorry za spam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic się nie stało :D Wiem moje mądre zdania są bardzo mądre :P

      Usuń
    2. I to bardzo ;p Hehe.. czekam na więcej takich zdań ;p

      Usuń
    3. hahah xD Myślę nad nimi specjalnie do ciebie :P

      Usuń