piątek, 1 marca 2013

#14

                                   *Oczami Cassie*
To, że Lou i Kate chodzą to dla mnie było MEGA zaskoczenie. Nadal nie mogę się pozbierać, ale to jaki werdykt usłyszałam to mnie dobiło i wryło całkowicie w ziemię. Jakby mnie ktoś młotkiem przebijał. Otóż... ODPADŁYŚMY!! Ja usłyszałam nie. Rozumiecie to?? MASAKRA! Stałyśmy tam z otwartymi buziami nie wiedząc co zrobić. Przypominam, że odcinek był na żywo. W końcu padłam na ziemię, zaczęłam wierzgać nóżkami i rączkami i wrzeszczeć, płakać: To nieprawda. Nie wierze. To tylko sen, zaraz się obudzę i wszystko będzie oki. Na pewno nas nabierają... Taki mały monolog xD. Nie moja wina, ze nie przyjmuję takiej możliwości do wiadomości. Elene natomiast z szoku zemdlała. Bidulka tez dobrze krytyki nie znosi. Kate jak szajbuska zaczęła gadać sama do siebie. A to brzmiało jakoś tak: Zbliża się góra lodowa. Ratuj się kto może. TITANIC się rozbije. Wiem! Wyskoczę za burtę! (genialny pomysł, nie?) Przestała na chwilę, a zaraz podskoczyła w górę, a potem biegała po scenie krzycząc: JESTEM ZA MŁODA ŻEBY ZGINĄĆ!!!! A nasza kochana Poppy? Ona to dopiero odwaliła maniane. Wskoczyła na stół jury i zaczęła się na nich drzeć, że są głupi. Po wywodzie wylała na nich wodę i rozbiła im szklanki na głowie.Następnie walka z ochroną. To było najlepsze. Na pewno byśmy wygrały, gdyby nie to, że nas jeden podszedł od tyłu i poraził paralizatorem. tak zostałam kropnięta. Powiem, że nawet źle nie było. Można to uznać za przyjemne uczucie, trochę jak łaskotki. Obudziłam się w naszym pokoju. Dziewczyny też były już w pełni przebudzone. Zaczęłyśmy przygotowania do użalania się nad sobą, ale los nie dał nam tej szansy. Do naszego pokoju wpadła ta banda "JEDNA EREKCJA". Po prostu pięknie, tego nam brakowało - pomyślałam.A oni co? Skakali i cieszyli się. Normalnie jak bałwany, ze śnieg idzie... Mówili, że to koniec udręki, wreszcie są wolni i szczęśliwi. Kate nie wytrzymała i rzuciła się na Louisa. szybko pobiegłam po mój gong i: Runda 1! Niezła bijatyka, mówię wam. Oczywiście nie obeszło się bez bluźnierstw. mniej więcej takie słowa padły z ust dziewczyny: Nie kocham cię. Ja cię nienawidzę! Nigdy nie chciałam z tobą być. To był tylko plan, żebyście przegrali i zniknęli z naszego życia! Po tym widowisku zerwali. Kate cofnęła się w rozwoju z rozpaczy. zachowuje się jak 3-latka. Bawi się lalkami i poślubia goryla.A Lou zmienił swój styl. Teraz jest Gotem. Wiecie... czarne ciuchy, makijaż, nawet nam pesymistycznie przepowiada przyszłość. Ciągle focha się na Hazze za zdradę. Chwila wy nie wiecie o co chodzi. Już tłumaczę. Po bitwie Elene zaczęła płakać, a Naill ją pocieszał. Wzięli sobie lody i oglądali ckliwe filmy. w końcu zostali parą po gorącym buziaku. Harry w tym czasie poszedł się schlać ze szczęścia. nie wiem jakim trafem znalazł się w gejowskim klubie O_o. tam poznał księdza i ożenił się z nim. fajna parka. Tommo po stracie znów "lgnie" do Kate.Li natomiast oświadczył się Vic, a ona wypchnęła go przez okno. ŻART!! Przyjęła te całe zaręczyny. Mówię wam. Rzyganie tęczą i sranie skittlesami to za mało, żeby opisać słodkość tego powalonego związku. Najważniejsze, że będę druhną. Pop zakupiła sobie rzutki. Powiesiła na tarczy zdjęcia jury i chłopców. Zaczęła rzucać i wrzucać na nich... W końcu Zayn wziął ją na ręce i zaniósł do pokoju. Nie wnikam co się tam działo.Po kilku godzinkach wrócili i ogłosili, ze są parą. Ale nie taką zwykłą. To jest związek bez zobowiązań, tak dla dzikiego sexu (taka próba). Powinni nagrać o tym film. Tylko jaki tytuł? "To tylko sex"?? A ja? po mnie przyjechał rycerz na białym rumaku. zabrał mnie do krainy całej z waty cukrowej. tam sobie piję herbatkę z Papą Smerfem, zbieram gumijagody i latam na pegazie. I pomyśleć, że to wszystko jednego dnia... Wiem, ze brzmi to nieprawdopodobnie. Być może dlatego, że to zwykły sen !! My przeszłyśmy dalej i coś później urwał mi się film. Jakby mi Muminek gaśnicą przywalił !! A z tego dramatycznego i jednocześnie zajebistego snu wyrwała mnie Kate. Stała nade mną, patrzyła się na mnie i wrzeszczała jakbym była trupem.
------------------------------------------------------------------------------------------
I co zaskoczeni?? Mam nadzieję, że tak !! Pochrzaniłam trochę, a teraz zapraszam Pierniczka !! Misia :D
 

P.S Natuś słonko wracaj do zdrowia :*

2 komentarze:

  1. hej kochanie dziękuję ci bardzo :** i omg hah znowu się popłakałam ze śmiechu i wiesz jak się jaram, że z tobą rozmawiałam? :D Kochamm <333 a teraz idę spać tak jak mi kazałaś i będę śnić o Niallu <33

    OdpowiedzUsuń
  2. \hahhahahahha nie wyrabiam ze śmiechu a nie mogę się za bardzo śmiać bo po pierwsze mam chrypę i gadam jak stary zepsuty traktor, z mojego nosa leci wodospad \niagara a w mojej głowie zamieszkał Zayn Malik, po drugie jestem u mojej siostrzenicy na urodzinach i ja lecę papapap

    OdpowiedzUsuń