sobota, 9 marca 2013

#15 cz.2

 Dla Iwony wyjaśnienie :))
*Retrospekcja Kate*
*Ma 16 lat*
-Louis! Louis!- bawiliśmy się w chowanego. Mimo, że mieliśmy te naście lat...nadal to lubiliśmy. Nagle poczułam pociągnięcie za rękę i wylądowałam na drzewie.
- Tu cie mam kocie- uśmiechnął się i mnie pocałował.
- Mogę tak kończyć każdą zabawę- uśmiechnęłam się.
-Ja też... A teraz przepraszam Ciebie moje maleństwo, ale muszę iść do domu. A ty tu zostań za niedługo wracam..
- Jasne.- I go nie było... Zastanawiałam sie co zrobić. Miałam tyyyle czasu.... Postanowiłam pójść do sąsiadki. Miała małą córeczkę, więc zabrałam małą na spacerek.
- Do palku!! Do Palku- pisnęła. Z uśmiechem na ustach szłyśmy "ramię w ramię". - Pats! Kate! To Lou...- Popatrzyłam w stronę którą pokazywała młoda. Zabrakło mi powietrza. Lou całował się z tym plastikiem o imieniu Emma. Nie mogłam nic zrobić... Co mnie  zdziwiło łzy mi nie leciały. Chwyciłam małą za rękę i podeszłam do "parki"
- Piękny "Dom" kochany- popatrzyłam na niego
- Co ty tu robisz?! Mówiłem żebyś została w domu!- oburzył się
- Ty to se możesz pannie w  łóżku rozkazywać, a nie mi.  - Strzeliłam mu w twarz i poszłyśmy do domu. Mama tego samego dnia oznajmiła mi, że wyjeżdżamy... I dobrze... Zniknie z mojego życia...
*powrót*
Jak go zobaczyłam...nie poznałam go. Lecz kiedy popatrzył na mnie, kiedy jadłam marchewki... wiedziałam, ze to on! Podjęłam decyzje! Musiałam mu się odpłacić, za to wszystko... I tak większą karę powinien dostać... Tylko, że ja nie należę do osób, które kastrują... No chyba, że udam się do rzeźnika...

---------------------------------------------------------
Taka retrospekcja...
tadam!
Pierniczek <33
 

5 komentarzy:

  1. Nie kastrujesz??? O_o Szkoda :p No, przynajmniej wiem o co chodzi ;] Pozdrów Iwonke ;*
    Misia :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwwww dzięki za wyjaśnienia i pozdrowienia od Misi :*
    Kocham Was!
    iwona :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Buaahahhahaha mam pomysła że aż tryska kurna znów mi odwala i Horan z Stylesem po ekranie mi biegają a Malik, Horan i Tomlinson mnie ganiają po domu, ca za czuby, ale wracając do tematu wstawię kiedy napiszę więc papap laski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa to teraz ty ! :D to ja sobie idę zmykam i pozdrawiam Iwonkę :D Nie wiem jak ty to ogarniasz ale jestem z ciebie dumna !! kocham cię <33

      Usuń
  4. huh pogubiłam się ale mam nadzieję, że szybko się odnajdę kto teraz?

    OdpowiedzUsuń