poniedziałek, 6 maja 2013

Rozdział 23

*Paczydełkami Kate...*
Stoimy na scenie, mamy zaśpiewać wszyscy na Nas liczą... mam zacząć, ale nie mogę...
- Ja nie potrafię...- wyszeptałam do mikrofonu.- Przepraszam Was, ale nie mogę. Śmierć Cassie. To wszystko jest dla mnie za trudne... przepraszam...- zbiegłam ze sceny i się rozryczałam jak dzidzia.  Nie wyobrażacie sobie jaki to był ból. Okropny...


*Rok później*
Ech takie żabojady do mnie przyleciały i wyciągnęły z Paryża do Londynu. No i po co  ja się pytam? Przecież i tak nic mnie tam nie ciągnie... ale ech.. przecież Cowell musi postawić na swoim... prawda??
Gdy szłam przez lotnisku w Londynie natknęłam się na dziewczynę. Cholernie podobną do Cassie. Chciałam do niej podejść, ale jedna z małp na mnie wpadła. A była to nasza kochana Poppy.
- Ann jak ja się za Tobą stęskniłam!
- Ja za Tobą też Margo - przytuliła mnie tak, że nie mogłam oddychać.. no ale wiecie... to Poppy...
- To co? do X-factor'a??
- do X-factora...  - Poszłyśmy rozmawiając do taksówek i pojechałyśmy do budynku. Gdy weszłyśmy Cheryl schowała się za kwiatkiem i niby jej nie widać...
- CHER! KOCHANA!- wrzasnęłyśmy i musiała wyjść. Przytuliłyśmy ją mocno.
- Też chcę Misiaczka!!!- przytuliła sie do Nas Elena, która przyszła
- aww... jak słodko!- usłyszałyśmy głos pięciu znienawidzonych przez nas osób.
- Zamknąć buzie bo was wykastruje!- odezwałam sie łagodnie.
- A gdzie ten przygłup Cassie?- zapytał Harry. Na to imię mi, El's i Pop's zaczęły lecieć łzy. Podeszłam do niego i wycedziłam
- NIGDY. WIĘCEJ. O. NIEJ. TAK. NIE. MÓW!!  - I dostał dodatkowo w twarz. A wiecie, szkoliłam dzieci z boksu to tak jakby było mocno.... 
- To inaczej. Dlaczego jej tu nie ma?- zapytał Louis
- Bo nie żyje idioto!- wydarła się Elena i jeszcze bardziej się rozpłakała, a chłopcy stanęli jak wryci.
- Dream Heart chodźcie do garderoby!- ktoś wykrzyknął. Szybko nas ubrali, umalowali i wystawili na środek sceny.   
- A przed wami w piosence, którą zaśpiewały po raz pierwszy Dream Heart.- wykrzyknął Simon. Zaczęła lecieć muzyka Secrets. Brawa się skończyły a ja zaczęłam drżącym głosem śpiewać. 
 
Kate
Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it in your pocket
Taking this one to the grave
If I show you then I know you
Won't tell what I said
Cause two can keep a secret
If one of them is dead.

Poppet
Why do you smile
Like you have told a secret
Now you're telling lies
Cause you have sworn to keep it
But no one keeps a secret
No one keeps a secret
Why when we do our darkest deeds
Do we tell?
They burn in our brains
Become a living hell
Cause everybody tells
Everybody tells…

Elene
Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it in your pocket
Taking this one to the grave
If I show you then I know you
Won't tell what I said
Cause two can keep a secret
If one of them is dead.

Jak po Elene miała być Cassie...to.. nie mogłyśmy zaśpiewać. Głos ugrzązł w gardle.  Nie przeżyliście czegoś takiego i nie wiecie jak się człowiek wtedy czuje... <nikt>
  Look into my eyes
Now you're getting sleepy
Are you hypnotized
By secrets that you're keeping?
I know what you're keeping
I know what you're keeping

Poppet
Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it in your pocket
Taking this one to the grave
If I show you then I know you
Won't tell what I said
Cause two can keep a secret
If one of them is dead.

Elene
Alison?
Yes, Catherine.
I have something I want to tell you, but
you have to promise never to tell anyone.
I promise
Do you swear on your life?
I swear on my life


  Znów zostawiłyśmy wolną zwrotkę...
<pusto...>
Swore you'd never tell…
You swore you'd never tell…
You swore you'd never tell…
You swore you'd never tell…

Razem
Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it in your pocket
Taking this one to the grave
If I show you then I know you
Won't tell what I said
Cause two can keep a secret
If one of them is dead.
(x 3)

Kate
Yes two can keep a secret
If one of them is dead
Yes two can keep a secret
If one of us is…. dead.  
Ukłoniłyśmy się i przytuliłyśmy.
- Dzięukujemy Dream Heart.  Cassie na zawsze jest w naszych sercach. Pamiętajcie - uśmiechnął się Cowell -A teraz zapraszamy debili..ekhem... członków zespołu ONE DIRECTION!! - zawołał. Zeszłyśmy ze sceny. Ja szłam ostatnia. Mijałyśmy chłopców. Na końcu był Louis. Nie wiem co się stało, ale pamiętam tylko jak mnie złapał....  i daaalej to tylko ciemność!! Widzę ciemność!!

------------------------------------------------
Napisałam! cieszycie się ?? Bo ja tak!!

Słuchajcie Kociatka!! Zapraszam Was na NASZEGO nowego bloga!!
Prowadzimy go : JA, MISIA, JEWEL, NATKA i prawdopodobnie GABI!! <33
 http://nie-kazda-palma-daje-kokosy.blogspot.com/

papa :*
Pierniczek <3
    

2 komentarze:

  1. Aaaaaaa!!! Ja chce dalej! Jak to ci złapał? A to małpa :p

    OdpowiedzUsuń
  2. I że niby teraz mua zua osoba chyba niee a może tak nie nie ja a kurcze jednak ja to ja może pójdę jednak pisać

    OdpowiedzUsuń