niedziela, 17 lutego 2013

#7

Oczami Kate
KURWA! Jak te patafiano-gejowo-durexiony działają mi na nerwy to sobie nie wyobrażacie!! Śledziłyśmy ich do kina, w kinie i aż do domku...Że El chciała użyć paralizatora to trzeba było działać. Każdy dostał, albo Narzędzie El i narzędzie Cas, albo obydwa. Ja lubię się znęcać, więc wzięłam obydwa,... Podeszłam po cichutku do Marchewkowej dziwki (Ech...co ze mnie wyrasta)  i kopnęłam prądem tam gdzie nie powinno sie nic znaleźć oprócz <em..no wiecie>. Tarzał się po podłodze jak jakiś Padalec...:D:D  Dziewczyny równie"boleśnie" potraktowały resztę. Ich wygibasy były śmieszne, a my jak to my jak to my usiadłyśmy pod ścianą i zaczęłyśmy rżeć. 
- Nie.... wytrzymam- wydukała przez śmiech Pop.Zamknęłyśmy oczy i próbowałyśmy wyrównać oddechy. Ale na marne. Po jakiś 5 minutach poczułam jakbym się unosiła...wiecie co?? Te Erekszjony wzięli nas na ręce i zanieśli do basenu.
- No to teraz Misiu-Pysiu kto się śmieje??- zapytał Mop Cassie
- Nadal ja. - Odpowiedziała twardo
- Dlaczego??
- To już nasza tajemnica....- uśmiechnęła się perfidnie...Oookeeej....ja się jej boję....
- To co?? Puścicie Nas??- zapytałam, przejeżdżając nosem po szyi tego "czegoś"
- Nie...?- odpowiedział niepewnie
- Na prawdę??- wyszeptałam wprost do jego ucha podgryzając je.<Co one ze mną robią>
- emmm....
- NIE!- wydarł się Zayn, Lou oprzytomniał i też powiedział Nie.
- Żesz kurde. Już go prawie miałam....A ty Majonezie musisz się odzywać?? 
- Ej! Jak już to Malik! Nie zna nazwiska...Foch...
- To gdzie?? Tu czy w pokoju??- zapytała z uśmiechem Poppy
- Co??- Nie załapali. Żaden z nich.
- No...wiecie co?? Tacy rozwinięci a nie wiecie??- śmiała się Vic w ramionach Li
- Oni? Rozwinięci?? Oni zamiast mózgu mają próżnie- nabijała się El. Ci sie na Siebie popatrzyli i w biegli do basenu. Ja zapomniałam, że w wodzie prąd się rozchodzi bardzo szybko....więc odpłynęłyśmy od nich, a ci skakali jak piłeczki.,...oooooo.OOOO PIĘKNIE! Jak się uspokoili pobiegli i wrócili z Cher.
- CHER! One nam dokuczają! Biją! Rażą prądem!- wydzierał się Liam
- MY?? To raczej wy wrzuciliście nas do basenu! To wy nam dokuczacie!
- Oj chłopcy..byście się postarali wymyśleć coś co...jest możliwe do uwierzenia. A teraz dziewczynki lećcie się przebrać!- Powiedziała 
- Tak jest!- pobiegłyśmy do sb, ubrałyśmy, Vic poszła do sb, a my na próbę... ok.40 minut poświęciłyśmy nad tym co zaśpiewamy...Tym razem jakąś balladę...
  KLIK
Celine Dion - My Heart Will Go On
* Elene*
 Every night in my dreams
I see you, I feel you,
That is how I know you go on...
Far, across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on... 

   
*Razem*
Near, far, wherever you are,
I believe that the heart does go on.
Once more you open the door
And you're here, in my heart and
My heart will go on and on...
 

*Poppy*
Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we're gone...
Love was when I loved you,
One true time I hold to,
In my life we'll always go on...
 

*Cassie*
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart and
My heart will go on and on...
 

*Kate*
You're here, there's nothing I fear
And I know that my heart will go on.
We'll stay forever this way;
You are safe in my heart and
My heart will go on and on...

- Jak zaśpiewamy tak jutro to odcinki na żywo nasze!- wykrzyknęła Elen tańcząc taniec szczęścia
- JAsne!- I się do niego dołączyłyśmy....Jeeeejjjjj.... Później Lulu i spaaać....Jeeej!
Teletubisie mówią Papa!!!<macham>

--------------------------------------------------------------
Cola, Sorbet malinowy, galaretka z bitą śmietaną i jogurt to mieszanka wybuchowa ....HAHAXD
Jewel....Dzień doberek!! <333

2 komentarze:

  1. hahahahahahhahahaha xDD o nein hahahaha Nialler szykuj się na pogrzeb :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie jestem straszna!!! FF bez kontekstu :)Czekam na Jewel :D
    Misia :>

    OdpowiedzUsuń