sobota, 9 lutego 2013

Rozdział 1

Oczami Elene
Gdy okazało się, że jednak przechodzę i to nie sama, a w zespole zaczęłam się cieszyć. Mimo tego, że boję się tej znajomości i tego iż zbyt długo nie pośpiewamy teraz nie zamierzam o tym zbytnio rozmyślać.
- Więc One Direction i Dream Heart możecie się rozejść do waszych nowych pokoi i przygotować na jutro. - powiedział Simon.
Zadowolone wraz z Cheryl naszą mentorką poszłyśmy do kompleksu mieszkalnego.
- Dziewczęta przygotujcie na jutro coś ciekawego. - powiedziała tym swoim denerwującym głosikiem i wyszła. 
- Łatwo jej powiedzieć. Nie jestem kurde jakąś wróżką. - powiedziałam pod nosem na co reszta się zaśmiała.
- To co może The Pierces - Secret? - spytała no właśnie nie wiem jak się one nazywają no oprócz Poppet.
- Może najpierw się poznajmy. - zaproponowałam. - Jestem Elene Demorgan a wy? - spytałam.
- Kate Margaret Justic. - przedstawiła się wcześniej wspomniana.
- Cassie Amanda Juliev Amor. - powiedziała czarnowłosa.
- Poppet Annabeth Montgomery. - przedstawiła się blondynka.
- No to co wybieramy ta piosenkę? - spytałam.
- Jestem za. - powiedziała Poppet.
- A my ją popieramy. - dopowiedziały dziewczyny.
Znalazłyśmy więc tekst w internecie i podkład oraz oryginalną wersję. Po dwukrotnym przesłuchaniu znałam już wszystkie miejsca gdzie i jak trzeba wejść miałam mały problem z tekstem ale jakoś się wyrobiłam. Powiedzmy, że po kilku próbach zaczęłyśmy śpiewać z podkładem bez słów.
- Kto zacznie? - spytała Poppet.
- Mogę ja. - odpowiedziała Kate.


Kate
Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it in your pocket
Taking this one to the grave
If I show you then I know you
Won't tell what I said
Cause two can keep a secret
If one of them is dead.

Poppet
Why do you smile
Like you have told a secret
Now you're telling lies
Cause you have sworn to keep it
But no one keeps a secret
No one keeps a secret
Why when we do our darkest deeds
Do we tell?
They burn in our brains
Become a living hell
Cause everybody tells
Everybody tells…

Elene
Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it in your pocket
Taking this one to the grave
If I show you then I know you
Won't tell what I said
Cause two can keep a secret
If one of them is dead.


Cassie
  Look into my eyes
Now you're getting sleepy
Are you hypnotized
By secrets that you're keeping?
I know what you're keeping
I know what you're keeping

Poppet
Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it in your pocket
Taking this one to the grave
If I show you then I know you
Won't tell what I said
Cause two can keep a secret
If one of them is dead.

Elene
Alison?
Yes, Catherine.
I have something I want to tell you, but
you have to promise never to tell anyone.
I promise
Do you swear on your life?
I swear on my life

Cassie
Swore you'd never tell…
You swore you'd never tell…
You swore you'd never tell…
You swore you'd never tell…

Razem
Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it in your pocket
Taking this one to the grave
If I show you then I know you
Won't tell what I said
Cause two can keep a secret
If one of them is dead.
(x 3)

Kate
Yes two can keep a secret
If one of them is dead
Yes two can keep a secret
If one of us is…. dead.  

Po próbie do naszego domku wpadł ten cały zesół Łan Erekszon -.-. 
----------------------------------------------------------------------------------
Wiem wiem zwaliłam i przepraszam ale początki zawsze są trudne !
Moje motto na dziś " Nie chodź w samych skarpetkach po deszczu." :) Idę spać i mam nadzieję, że mnie nie zabijecie gdy będę sobie słodko spać pod Niallem. Tak tak mam taką kołderkę :3 Paaaaaaaa <3  

7 komentarzy:

  1. Jeeej....Siupell...A Telaz zaplasamy Misię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczyfffka :D a ja idem siobie śpać wienc dioblanoc jednokielunkowych misiaczki <3

      Usuń
  2. Super i nie zanudziłaś nas!!! O nie. I ten moment kiedy sobie uświadamiasz, że teraz twoja kolej. A ty bez pomysłu i doświadczenia O_o
    Misia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie tak źle kochanie swój debiut już miałaś <3333 a i przy okazji moje pierwsze imaginy też były do kitu tak samo jak i opowiadania jedno moje własne, które mi się podobało to Szczęście czy ono istnieje :D

      Usuń
  3. Buahahhahaha i ty niby zwaliłaś jak tak to ja jestem święty Walenty i przebieram się za Amorka czy Erosa i strzelam ludziom strzałami w zadki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahah oki od dzisiaj jesteś Amorkiem <33

      Usuń
  4. Aww jak słodko to poczekaj przylecę zaraz do ciebie na skrzydełkach i pierdyknę cię strzałą kupidyna ;D

    OdpowiedzUsuń