sobota, 9 lutego 2013

Marchewkowe powitanie ;D

Hejka wy moje Marcheweczki z łaskacza, że wam tak powiem założyłyśmy nowego bloga. Żarcik ;) Z super hiper radością składającą się ze skakania z radości pod sufit założyłyśmy bloga z nowym opowiadaniem Powiem wam tylko tyle, że pisać będzie tutaj kilka niezrównoważonych psychicznie osób, które poprzez tego bloga opisują i kreują swoją wyobraźnię a także swój świat. Tak więc moje wy miśki Haribo zapraszam do czytania tego, a teraz ja znikam w tłumie i oddaje klawiaturę następnej autorce. Do zobaczyska Smerfusie wy moje ;*
Jewelka ;**

Witajcie przybysze z kosmosu :D Wraz z Dziewczynami założyłyśmy bloga o Klownach, które nie wiedzą co to cyrk. :P Ja nie lubię się rozpisywać. Więc pokrótce. Idę zjeść Twixy i napić się Coli z Kokainą.
Żegnajcie moi mili :*:*
                                                                                      Pierniczek xD


Hej wam jestem ciasteczkowym potworkiem i razem z trzema innymi potworkami będę pisać  te o to dziwne coś.  Oficjalnie możecie mnie nazywać Niallene  Przy okazji za moje pomysły nie ręczę !
Natalie 

 Witam was kociaki!!! Jestem Misia i razem z tymi wariatkami piszę na tym blogu... Nie jestem blogerką, więc narazie Pierniczek będzie wstawiała moje bazgroły z dziennika 4-latka. Chcecie coś o mnie wiedzieć??? BOOM skucha. Ninja nie mówi o sobie :P A teraz przepraszam, ale lecę z HARIBO na swoim pegazie zbierać gumi jagody... I pamiętajcie, nie zbliżać się do dwurożców, bo one są mięsożerne O_o 
 Misia ;>


3 komentarze: